GOOGLE ADS ANNONCERING
Forestil dig at nå din målgruppe i det øjeblik, de søger efter det, du tilbyder. Google Ads er nøglen til netop dette: at være synlig på det rette tidspunkt med det rette budskab. Google Ads skal ikke kun fange opmærksomhed, men også sikre tilstedeværelse overfor købeklare kunder. Er du tilstede?
Google har en markedsandel på over 93 % i Danmark
Google er det første sted, dine potentielle kunder henvender sig, når de søger efter produkter eller services. Ved at udnytte Google Ads kan du være den første de støder på. Det vil øge din synlighed og bringe nye kunder til forretningen. Den data Googles algoritme har tilgængelig kan kobles op på dit kundesegments købsadfærd og bidrage til at nå ud til nye potentielle kunder.
Brug annoncekronerne der hvor de skaber værdi
Gennem Google Ads får vi løbende dataindsigter, som gør det muligt at fokusere dit annoncebudget ind på de søgeord, der skaber mest værdi for din forretning. Sammen opstiller vi mål for samarbejdet, så vi har noget at stræbe efter. Det er din sikkerhed for, at vi skaber mærkbar værdi for dig og din forretning.
Officielt Google Partner Bureau
Google har anerkendt os som Officielt Google Partner Bureau, fordi vi gennem flere år har benyttet platformen til at levere positive resultater for vores kunder. Det er en blåstempling, som vi er yderst stolte af at have modtaget.
Vores kunder siger
GOOGLE GROWCASES
For os handler det om at skabe værdi
Vi ved, hvordan Googles algoritme fungerer, og hvad det kræver at skabe værdi for vores kunder på Google Ads.
Ofte stillede spørgsmål
Hvad er Google Ads?
Hvad er forskellen på SEO og Google Ads?
SEO (Search Engine Optimization) fokuserer på at forbedre en hjemmesides synlighed i de organiske (ikke betalte) søgeresultater på søgemaskiner. Google Ads er derimod betalt annoncering, hvor virksomheder kan købe sig til en position øverst i, eller ved siden af, de organiske søgeresultater. Mens SEO er en langvarig strategi, giver Google Ads øjeblikkelig synlighed og kan tilpasses til virksomhedens behov og mål.
Hvad koster det at annoncer på Google Ads?
Prisen for at annoncere på Google Ads varierer bredt og afhænger af flere faktorer, såsom konkurrencen inden for den specifikke branche og de valgte søgeord. Google Ads anvender et system med klikpriser, hvor annoncører byder på søgeord for at få deres annoncer vist. For at vinde i budgivningen kræver det at ens hjemmeside har en høj relevans overfor det søgeord, der bydes med på. Vi rådgiver vores kunder så vi i fællesskab kan sikre, at I får mest muligt ud af jeres annoncebudget.
Kan man selv stå for sin Google Ads konto?
Det er muligt at administrere sin egen Google Ads konto, men det kræver en solid forståelse af platformen for at undgå ineffektive udgifter. Bredt formulerede søgetermer kan resultere i høje omkostninger uden at levere værdi, og Googles automatiserede anbefalinger er ikke altid i annoncørens bedste interesse. En dybdegående forståelse af data og evnen til at teste forskellige tilgange er afgørende for succes. Vi hjælper ofte CMO’er med løbende sparring og rådgivning på deres Google Ads konti, så de lærer at forstå deres egne tal.
Hvordan opbygger man den rigtige Google Ads kampagnestruktur?
At opbygge en god kampagnestruktur handler ligeså meget om, hvordan din hjemmeside er struktureret. De bedste resultater får du, hvis søgetermen matcher det emne, som din landingsside omhandler. Vi bygger altid vores kampagnestrukturer til Search annoncering ud fra SLAGs-metoden (Single Landingpage Ad Groups). Det betyder, at vi konsoliderer dataen så meget som muligt og laver 1 annoncegruppe per landingsside. Ved at benytte denne metode sikrer vi en høj relevans i vores annoncering, hvilket bidrager til lavere klikpriser og hermed en lavere pris per konvertering.
Har man en webshop er det vigtigt at ens produktfeed er optimeret mod de søgetermer, som brugerne søger efter ved det givne produkt. Sørg for at indsende så mange attributter som muligt i dit produktfeed, da det vil give dig en konkurrencefordel i budgivningen. Vi hjælper alle vores webshop-kunder med at opstille en kampagnestruktur, der tager udgangspunkt i regler og KPI’er, så annoncebudgettet bliver brugt på de produkter, som skaber mest profit for forretningen.
Tilbyder I Google Ads kurser?
Ja, vi tilbyder skræddersyede Google Ads kurser, der matcher dit nuværende kendskab og behov. Derfor har vi heller ingen faste listepriser. Er du interesseret i et Google Ads kursus kan du kontakte os direkte for at høre mere.
Fandt du ikke svaret du ledte efter?
Kontakt Nikolai direkte på 28922281 og få uforpligtende rådgivning.