Google Ads

Google-retargeting

Hvad kan Google Ads?

Google er både: Search, Display, Video/YouTube, Shopping og App. ​

Dog er der tilhørende styrker og svagheder når man jonglere rundt på platformen. Det er derfor vigtigt at skabe den rigtige sammenhæng, så mulighederne understøtter hinanden og man får skabt en gennemarbejdet digital marketing strategi, der skaber værdi ud fra dine KPI’er (red. Key-Performance-Indicators).

“Bør jeg annoncere på Google?”

… Det afhænger af om det passer ind i din Branding strategi.

Branding strategien ligger fundamentet for din Social Media Strategi. Det handler om at finde ud af, hvad dit brand skal og om det vil skabe værdi at være tilstede på Google. Du bør altid være tro mod din branding strategi – på den måde ved dit segment, hvad de kan forvente af dit brand, hvilket skaber en loyal målgruppe, som ikke blot følger dig fordi du har presset annoncer ned i halsen på dem. De følger dig, fordi de kan relatere til dit brand og ser værdi i at følge dig, da du appellerer til deres præferencer.

Så for at svare på spørgsmålet. Giver det værdi for dit segment, at du er tilstede på Google og passer det ind i din branding strategi – så kan Google være en ‘game-changer’ for dit brand!

nikolai-klausen

Nikolai Klausen

Partner & Ads Specialist

Har du brug for hjælp? Så vil jeg meget gerne tage et uforpligtende møde, hvor vi sammen ser på jeres muligheder. Et frisk pust, er ofte det eneste som mangler.

Vi sidder klar til at hjælpe dig!

For at kunne indsnævre os og finde ud af hvordan vi hjælper jer bedst muligt. Så lad os ringe dig op, så tager vi en uformel samtale om jeres ønsker og ambitioner. Dertil sidder vi klar til at lytte og udfolde vores nytænkende hjerner indenfor jeres branche.

Pin It on Pinterest