INSTAGRAM ANNONCERING
Vidste du, 87 % siger, at de foretager en handling efter at have set et produkt på Instagram. Instagram annoncering er en af de bedste måder til at skabe inspiration hos din målgruppe og dernæst få dem til at købe. Er du allerede i gang og tilfreds med resultaterne?
Vær til stede hvor din målgruppe ønsker at blive inspireret
Med Instagram-annoncering får du adgang til en bred vifte af muligheder for præcist at nå din kernemålgruppe og drive handling mod dit brand. Vi eliminerer unødvendige omkostninger ved at målrette din annoncering og optimere brugen af dine annoncekroner, så du opnår maksimal effektivitet og resultater.
Skab stærke og loyale kunder relationer
Instagram giver brands flere måder at bruge styrken ved video til at nå ud til nye målgrupper og skabe meningsfulde forbindelser. Du med stor succes tilpasse dine Instagram annoncer, så de virker personlige og unikke, på den måde kan du blive ved med at inspirere din målgruppe.
Instagram i baglommen
Vi kan efter flere år med gode resultater og høje budgetter fortælle, at vi er verificeret som Meta Business Partner også tidligere kendt som Facebook Marketing Partner. Det er en blåstempling fra Facebook/Instagram, som godkender vores arbejde som et bureau.
Vores kunder siger
INSTAGRAM GROWCASES
For os handler det om at skabe værdi
Vi kan efter flere år med gode resultater og høje budgetter fortælle, at Instagram er perfekt til at skabe inspiration hos din målgruppe.
Ofte stillede spørgsmål om Instagram annocnering
Hvor meget koster det at annoncere på instagram?
Alt efter hvad du optimerer efter og hvor gode dine annoncer de er, så vil du opleve at prisen for 1.000 visninger ligger mellem 15 kr. til 120 kr. Klik prisen ligger mellem 50 øre og 15 kr.
Hvordan laver man reklamer på Instagram?
Meta har selv lavet en simpel guide til hvordan du kommer igang, læs den her: Sådan opretter du Instagram-annoncer i Meta Annonceadministrator.
Hvis du har problemer med at oprette dine annoncer, så kontakt Kenneth direkte nedenfor, han vil rigtig gerne rådgive og hjælpe dig igang.
Hvorfor annoncere på Instagam?
Når vi ser på brugeradfærden på Instagram, er det bemærkelsesværdigt at 90% af brugerne aktivt følger brands på platformen. Dette indikerer en klar interesse fra forbrugerens side i at opbygge forbindelser og interagere med de virksomheder, de følger. Inspirerende og engagerende indhold har en magisk kraft til at tiltrække og fastholde publikumets opmærksomhed. Det handler om at skabe en følelsesmæssig forbindelse og vække interesse hos brugerne, så de ikke kun ser annoncen, men også tager handling. Instagram annoncering kan være en guldgrubbe for din virksomhed.
Sådan laver du en Instagram strategi
Nogle gange handler det om mere end bare god Instagram annoncering. Det handler om at have styr på hele strategien for platformen – for hvad gør du når folk skriver til dig, kommenterer på annoncer eller helt tredje? At opbygge den rigtige Instagram strategi handler om at alle processer er optimeret og arbejder hen imod det endegyldige mål du har, hvad enten det er flere salg, leads eller likes.
På den måde strømliner du din indsats på Instagram, gør det nemmere for dig selv og giver Instagram annoncerne et ekstra boost i form af god kundeservice. Du kan med fordel læse om 6 tips til SoMe strategien her.
Fandt du ikke svaret du ledte efter?
Kontakt Kenneth direkte på 29914217 og få uforpligtende rådgivning.