Instagram annoncering​

INSPIRER FOLK TIL AT UDFØRE den rigtige HANDLING

90 % følger brands på Instagram, samtidig med at 87 % siger, at de foretager en handling efter at have set et produkt på Instagram. Det betyder, at de tjekker Instagram for at høre fra og få kontakt til brands som dit.

instagram-annoncering

90%

af brugerne på Instagram følger en virksomhed

2 ud af 3

siger Instagram giver dem mulighed for at interagere med brands

50%

er mere interesserede i et brands annoncer på Instagram

Hvis du ikke er aktiv på Instagram, går du glip af meget potentiel omsætning.

Nå ud til din målgruppe med det samme

Instagram annoncering giver dig mange måder hvorpå du nøjagtigt, kan ramme din kernemålgruppe, som handler os dit brand. Vi skærer alle de unødvendige personer fra og optimerer brugen af annoncekronerne.

Skabe stærke og loyale kunder relationer

Instagram giver brands flere måder at bruge styrken ved video til at nå ud til nye målgrupper og skabe meningsfulde forbindelser. Du med stor succes tilpasse dine Instagram annoncer, så de virker personlige og unikke.

instagram-annoncering
facebookannonce
facebook-marketing-partner

Vi kan med stor stolthed kalde os officielt Facebook Marketing Partner Bureau. Hvis du ikke vidste det, så ejer Facebook Instagram og de bruger den samme platform. Det giver os en række fordele som direkte dialog med Facebook i Dublin og de nyeste værktøjer som vores kunder gavner af løbende.

esportligaen
geekd-logo
autogroup lf logo
kald paa kunsten

De typiske opgaver inden for Instagram annoncering

Udarbejdelse af godt content

For at kunne skille sig ud blandt alle de andre annoncer og opslag på Instagram, så handler det om kontinuerligt at skabe nyt og godt content. Det skal ikke bare være spændende, men skabe et behov og konvertere.

Udarbejde af målsætninger

Fastlæggelse og opstilling af rammer for hvad der skal opnåes gennem annoncering, for at skabe klarhed over projektets målsætninger.

Teknisk opsætning og optimering

Den tekniske opsætningen handler om at udforme den rette annoncestruktur. Generelt handler det om analysering, eksekvering og optimering på de Instagram kampagner der kører.

Retargeting

Instagram retargeting annoncer, er den mest effektive måde at genere salg, da man målretter de personer, som har besøgt ens hjemmeside.

kenneth-dam-instagram-annoncerings-specialist

Kontakt en Instagram specialist

Jeg hedder Kenneth og er Facebook Specialist. Til dagligt sidder jeg med nogle spændende e-commerce og lead-gen virksomheder. Alt den erfaring kan jeg trække på ved udarbejdelsen af en komplet skræddersyet vækststrategi for din virksomhed.

Instagram annoncering som marketingplatform

Vi ser i dag, at Instagram ligesom Facebook bliver brugt i bredt omfang af hele verdensbefolkningen. For jeres virksomhed, betyder det at i kan ramme jeres målgruppe effektivt og billigt med instagram annoncering, i forhold til mange andre platforme.

Dog betyder det ikke at det sker per. automatik. Tværtimod er det vigtigt at man bruger den rigtige tone og udtryk på mediet. Det er ikke alle former for reklame der fungerer lige så godt gennem Instagram annonceringer. Derfor kan det være en god ide, at man inden laver en gennemarbejdet Social Media Strategi. Samtidig hvis du vil læse mere om hvad Instagram kan gøre for din virksomhed, så tag et kig på business.instagram.com og bliv endnu klogere på Instagram annoncering.

Instagram strategi

Nogle gange handler det om mere end bare god Instagram annonering. Det handler om at have styr på hele strategien for platformen – for hvad gør du når folk skriver til dig, kommenterer på annoncer eller helt tredje? At opbygge den rigtige Instagram strategi handler om at alle processer er optimeret og arbejder hen imod det endegyldige mål du har for platformen, hvad enten det er flere salg, leads eller likes.

På den måde strømliner du din indsats på Instgram, gør det nemmere for dig selv og giver Instagram annoncerne et ekstra boost i form af god kundeservice.

Nå ud til den rette målgruppe

Med Instagram har du utrolig mange segmenteringsmuligheder, eftersom at platformen er eget af Facebook og benytter derfor Facebooks Business Manager. Nedenfor kan du se nogle udsnit af de forskellige segmenteringsobjektiver, som kunne være relevant for din virksomhed.

Vurdering og optimering

Nu har jeres annoncer på Instagram kørt i en måned og i synes måske ikke rigtig at det giver det forventede afkast. Det er så her at i skal lave nogle ændringer og optimere baseret på den data i har fået ind. Er der noget som har virket helt vildt godt, så lad det køre en måned mere. Er der derimod nogle annoncer som ikke har performet og bare slugt penge, så sluk for dem, lav nye målgrupper og content til dem.

På den måde skaber i et dynamisk udtryk overfor målgruppen, betydende at de ikke bliver træt af de samme annoncer der ikke interesserer dem. Derimod har i faktisk muligheden for at finde ud af hvad der virker og ikke virker, ved løbende at holde øje med annonceringen og optimere ud fra jeres data.

Kom nemt i gang med Instagram annoncering

Har i allerede givet det en skalle og prøvet alle muligheder af, eller står i måske første gang og gerne vil have et professionelt syn på jeres situation? Så vil vi meget gerne hjælpe, enten i form af vejledning og sparring, eller overtage hele jeres Instragram annoncering i tæt dialog med jer. Så får vi udarbejdet en god strategi, eksekveret den og optimerer den løbende alt efter hvilken aftale vi har.

Vi er meget åbne og utrolig gennemsigtige. Vi går meget ind for, at vores gode arbejde burde være nok forsikring i sig selv, så i bliver hos os. Så giv os endelig et kald, så tager vi en snak omkring det hele.