DIGITAL STRATEGI

Hvad arbejder du hen i mod?

Betragt det som en vejledning til at dyrke dine digitale afgrøder. Ligegyldigt om det er tomater i drivhuset eller likes på sociale medier, kræver begge en omhyggelig strategi, pleje og opmærksomhed for at trives og blomstre. Har du lagt en plan for jeres digital vækst? Ellers er det ikke for sent.

5
Digital-strategi-med-sarah

Hvorfor er en digital strategi vigtigt?

Med en omhyggeligt planlagt digital strategi, kan du præcis målrette dine digitale tiltag og nå din målgruppe på de rette tidspunkter i deres købsrejse. Ved at implementere digitale strategier åbner du op for en bred vifte af data, som kan bruges til at forbedre dine annoncer – en ressource, der er utilgængelig ved traditionelle offline strategier.

Analyser konkurrenter, undersøg efterspørgsel, og udvikl nøglepersonas for at skabe en robust strategi, der tager højde for dine styrker og svagheder samt de muligheder og udfordringer, der findes online. Det er ved at tilpasse sig og udnytte disse muligheder, at din virksomhed kan trives og skabe en stærkere tilstedeværelse online.

Partners badge pos

Vi forstår og lever i en digital verden

Du skal ikke gøre det alle andre gør, men se på dit produkt og din målgruppe – derefter ved du hvad der skal til for at du får succes. Vi forstår at en digital strategi skal tilpasses din virksomhedsmål.

facebookannonce

Vores kunder siger

Jens Jensen Brinck
Jens Jensen BrinckMedejer af Brick Academy
Læs mere
Kæmpe tak til Nikolai og Kenneth for deres ekstremt kompetente og effektive arbejde de har hjulpet mig med! Jeg er ekstremt tilfreds med den service og behandling jeg har modtaget af dem. Jeg ville give 100 stjerner, hvis det var muligt. Jeg vil 100% anbefale at bruge dem
Simone Skovhøj
Simone SkovhøjBrand Manager hos JFL Retail A/S
Læs mere
Stor anbefaling fra JFL Retail a/s. Vi har nu arbejdet med GrowMedia i 3 år, hvor de har stået for at fremme os online. Både branding igennem Sociale Medier og opbygning og vedligeholdelse af vores hjemmeside. Altid kort svartid og stor engegement i samarbejdet!
Bahez Kamaran
Bahez KamaranEjer af Bahez Barbershop
Læs mere
Der er absolut ingen tvivl om hos grow media er de et dedikeret firma der ønsker dig og din forretning vokse og blomstre. De er utrolig flinke og behagelige at snakke med og er meget iderige og kommer med gode input til videreudvikling af ens forretning. 5 stjerner er slet ikke nok! Varmeste anbefalinger
Morten Ensted Stisen
Morten Ensted StisenAdm. direktør hos Nordic Food Service
Læs mere
Det er en fornøjelse at arbejde med GrowMedia med deres høje professionalisme! Man ved man hvad man taler om og har fuldstændig styr på hvad der virker! Rigtig god vejledning og kontinuerlig indsigt i vores vækst 🙂
San Parameswaran Knudsen
San Parameswaran KnudsenEjer af San Service
Læs mere
Vores samarbejde med GrowMedia har været en meget positiv oplevelse. Vi kan mærke en tydelig fremgang i antallet af henvendelser på telefon fra virksomheder, som har fået øjnene op for vores firma San Service. Vi kan kun sende de varmeste anbefalinger til GrowMedia, som arbejder seriøst og er fantastiske til at vejlede.
Camilla Jensen
Camilla JensenEjer af CJ Marketing
Læs mere
Tak til GrowMedia for at køre nogle rigtigt gode kampagner. Jeg er taknemlig over at blive anbefalet jer. Jeg har nemlig prøvet 2 andre steder, men de kunne slet ikke skabe de samme resultater. Fedt samarbejde, og jeg glæder mig til at arbejde meget mere sammen i fremtiden.
Anne Lyhne Bessmann
Anne Lyhne BessmannEjer af Grønhund
Læs mere
Vi kan varmt anbefale Grow Media. Nikolai og Kenneth er super kompetente, hurtige, har hjertet med og vigtigst af alt skaber de gode resultater for vores virksomhed. Serviceniveauet og sparringen omkring udviklingen af vores business er også helt i top. Vi kunne ikke ønske os en bedre partner.
Zlatko Alispahic
Zlatko AlispahicCMO hos Dansk Flise Lager
Læs mere
Jeg har igennem et stykke tid samarbejdet med Grow Media omkring nogle projekter på Google Ads fronten. Det har virkelig været en stor og sand fornøjelse. Growmedia har vist sig som en god og pålidelig partner, men bestemt også som sparringspartner, og jeg vil ikke bytte dem ud med andre 🙂
Jette Kingod
Jette KingodEjer af Terapi Jette Kingod
Læs mere
Jeg aner ikke hvad jeg skulle gøre uden Growmedia. Kenneth er fantastisk. Skriver jeg søndag aften, reagere han søndag aften. Det er SÅ vigtig for mig at have tillid, og det har jeg 100% til Grow Media. Jeg har været kunde hos dem i 2 år og det er de bedste jeg har gjort for mig og mit firma. Jeg giver Grow Media 800 stjerner.

DIGITAL STRATEGI GROWCASES

For os handler det om at skabe værdi

Din forretningside kan være nok så god, men hvis ikke du har en plan som eksekverer, så kommer du ikke videre. En digital strategi samler forretningen.

pandetermometer logo

Pandetermometer voksede fra 0 kr. til 85.000 kr. i månedlig omsætning.

Pandetermometer.dk-Case
Kvalitetsbiler-logo

Kvalitetsbilers digitale strategi sikrede vækst i et nedadgående marked.

Kvalitetsbiler Case

Ofte stillede spørgsmål om digital strategi

Vi har lavet 12 punkter du altid skal undersøge når du lægger din strategi.

1. Situationsanalyse: Forstå jeres digitale position, udfordringer og mål.

2. Digitale KPI’er: Definér målbare og relevante succesindikatorer ved hjælp af SMART-metoden.

3. Økonomisk Forecast: Planlæg budget og følg løbende økonomisk udvikling.

4. Konkurrentanalyse: Analyser konkurrenters digitale tilstedeværelse og performance.

5. Efterspørgselsanalyse: Få indsigt i målgruppens online adfærd og behov.

6. Markedsanalyse: Benchmark og identificér potentielle vækstmarkeder.

7. Målgruppeanalyse: Forstå målgruppens adfærd og præferencer.

8. Personas: Skab nøglepersonaer til målrettet markedsføring.

9. Mediestrategi: Definér hvilke medier der bedst når målgruppen gennem kunderejsen.

10. Digitalt Roadmap: Planlæg projekter og marketingindsatser for de kommende år.

11. Organisatorisk Kortlægning: Tilpas organisationen til strategiens behov.

12. Eksekvering: Gennemfør strategien med fokus på fuld organisationel opbakning.

Strategien hjælper virksomheder med at fastlægge klare mål og de essentielle skridt, der kræves for at opnå dem. Det giver også virksomhederne mulighed for at erkende deres unikke fordele såvel som områder, hvor der er plads til forbedring, samt de potentielle muligheder og udfordringer, der findes i på markedet.

En online strategi udgør en strategisk plan for, hvordan en virksomhed udnytter online ressourcer til at realisere sine forretningsmæssige mål. Den omfatter aspekter som webdesign, digital markedsføring og sociale medier og sikrer, at virksomheden vælger og anvender passende digitale værktøjer til at engagere sin målgruppe og opnå de ønskede resultater. En online strategi er det samme som en digital strategi.

Nikolai-Klausen

Fandt du ikke svaret du ledte efter?

Kontakt Nikolai direkte på 28 92 22 81 og få uforpligtende rådgivning.