Google Ads bureau Vejle
Vi klipper græsset på de triste landingssider og skaber relevans, som sikrer den højeste kvalitetsscore – imens vi har det sjovt. Vi er et personligt Google Ads bureau, som tror på at gode råd gør en forskel, hvor og når de er højaktuelle. Det er aldrig for sent.
Hvor effektiv er din Google Ads konto?
Hvornår har du sidst fået nye øjne på din Google ads konto og er du sikker på at i afdækker jeres fulde potentiale? Som Google Ads bureau nøjes vi ikke med at tro – vi omsætter det hele til handling. Hver dag. Vi guider og vejviser. Understreger mangler og udpeger forbedringer, så du kan få succes på Google.
Verificeret Google Ads partner bureau
Som Googel Ads bureau fokuserer vi ind, hvor vi virkelig kan gøre en forskel. Vi er 100 metermester i search og shopping annoncering på Google. På den måde sikrer vi, at din virksomhed altid kommer frem som det første på Google – til de billigste priser. Det rigtige samarbejde kan gøre en markant forskel, på det rigtige tidspunkt.
Læs mere om vores Growth Cases her
Eller ring til Nikolai direkte på +45 28 92 22 81
Vi hjælper vores kunder med at omsætte for millioner profitabelt.
Er du vores næste Growth Case?
Vi tror på at gode råd gør en forskel, hvor og når de er højaktuelle.
Få hjælp af et lokalt Google Ads bureau i Vejle
Vi samarbejder tæt med vores kunder – og planlægger en strategi ud fra jeres behov og ønsker. Sammen opsætter vi en række delmål samt målkonverteringer, som vi ønsker at tracke performance på. Google opdaterer hele tiden sin algoritme, og der foregår budgivninger selv i samme sekund, som du læser dette. Derfor er det vigtigt at have et proaktivt Google Ads Bureau, som kan varetage den daglige håndtering af dine annoncer.
Når du opnår positive resultater på baggrund af markedsføringen, er det et win for os. For hvis vi kan tjene penge for dig, så har vi gjort vores arbejde korrekt. Det skulle gerne være rentabelt for dig at bruge os som lokalt Google Ads bureau i Vejle. Gennemsigtighed er et nøgleord vi arbejder med, da det ligger i vores DNA, at kunderne skal have værdi for deres markedsføringskroner.
Inden samarbejdet påbegyndes holder vi et opstartsmøde, hvor vi opsætter en række KPI’er for at have nogle konkrete tal at arbejde hen imod. Løbende afrapporterer vi på disse KPI’er, så du også har en indikator på hvor vi ligger – og hvordan vi tager næste step. At arbejde med Google Ads annoncering er en løbende proces, som hele tiden skal optimeres. Derfor er det vigtigt at have et specialiseret Google Ads bureau, som kan splitteste og sikre at du får det maksimale ud af dine markedsføringskroner.
Hvad er fordelene ved et Google Ads bureau?
Et Google Ads samarbejde starter altid ud med en potentialeanalyse. Potentialeanalysen kigger ind i hvordan konkurrencesituationen er på dit marked og hvor du bevæger dig ift. nære konkurrenter. Er der andre, som byder ind på søgeord, hvor du burde være? Hvordan er klikpriserne på de vigtigste søgeord og hvor mange søger reelt set efter dit produkt/din service. Når vi har et overblik over branchen samt din position på markedet fastsætter vi et budget ud fra analysen, som er ‘startbudgettet’ de første 3 måneder. De første 3 måneder er prøveperiode, hvor både du og vi kan mærke efter om samarbejdet er det rette.
Vi tracker al vores tid, og derfor kan vi efter tre måneder give en indikator på, hvor mange timer vi har brug for at bruge om måneden for at håndtere din Google Ads annoncering. Vi har en timepris på 750 kr./timen ekskl. moms, hvorfor prisstrukturen er fuldstændig gennemsigtig for vores kunder.
Hver måned modtager du en oversigt over de timer, som er brugt på din markedsføring. På den måde kan du være sikker på at vi altid bruger de timer, som du betaler for. Skulle det ske, at vi gentagne gange bruger for mange/for lidt timer, så tager vi et møde, hvor vi snakker om hvorvidt budgettet til konsulenthonoraret skal hæves/sænkes. Efter de 3 måneders prøveperiode kører vi ind på en halv til et helt års binding (efter aftale), hvor du binder dig til at samarbejde med os.
Det er vigtigt for os at understrege at bindingen ikke er økonomisk. Det betyder, at hvis du oplever et pludselig fald i likviditeten, så tager vi en snak og finder en løsning. Det vigtigste for os er bare, at det er os du samarbejder med, da vi tit og ofte foretaget A/B splittests for hele tiden at sikre at din markedsføring performer ud fra konverteringsobjektiverne (KPI’erne).