FACEBOOK ANNONCERING

Vi forstår dine kunders behov, men gør du?

Tænk dig, at du kun har 3 sekunder til at fange deres opmærksomhed, ellers er de videre. Inden for den tid, skal du vise, at du forstår deres problemstilling og at du forstår deres behov. Det handler om at skabe en relation først, herefter vil de høre mere om dine produkter. Er det også din tilgang?

Kenneth-facebook-annoncering-specialist
Facebook annoncering raadgivning

Find nye loyale kunder online

DR medieundersøgelse viser i 2023 at 6 ud af 10 danskere dagligt tjekker Facebook. Det er derfor stadig den markant største kanal, til at finde nye loyale kunder online. Samtidig kan vi ved hjælp af en endnu stærkere algoritme og dataindsamling, sikre at annonceringen faktisk skaber nye kunder i forretningen.

Hæv livstidsværdien og gør annonceringen profitabel

Fik du det med? 6 ud af 10 danskere tjekker Facebook dagligt. Rigtig god markedsføring, handler ikke kun om nye kunder, men om at sælge mere til nuværende. Baseret på købsdata, kan vi dagligt eksponere jeres kunder for nye og interessante produkter, som løser en ny problemstilling. Det koster dig kun det halve af prisen, og du kan mærke det på bundlinjen.

Partners badge pos

Verificeret Meta Business Partner

Vi kan efter flere år med gode resultater og høje budgetter fortælle, at vi er verificeret som Meta Business Partner også tidligere kendt som Facebook Marketing Partner. Det er en blåstempling fra Facebook, som godkender vores arbejde som et bureau.

facebookannonce

Vores kunder siger

Jens Jensen Brinck
Jens Jensen BrinckMedejer af Brick Academy
Læs mere
Kæmpe tak til Nikolai og Kenneth for deres ekstremt kompetente og effektive arbejde de har hjulpet mig med! Jeg er ekstremt tilfreds med den service og behandling jeg har modtaget af dem. Jeg ville give 100 stjerner, hvis det var muligt. Jeg vil 100% anbefale at bruge dem
Simone Skovhøj
Simone SkovhøjBrand Manager hos JFL Retail A/S
Læs mere
Stor anbefaling fra JFL Retail a/s. Vi har nu arbejdet med GrowMedia i 3 år, hvor de har stået for at fremme os online. Både branding igennem Sociale Medier og opbygning og vedligeholdelse af vores hjemmeside. Altid kort svartid og stor engegement i samarbejdet!
Bahez Kamaran
Bahez KamaranEjer af Bahez Barbershop
Læs mere
Der er absolut ingen tvivl om hos grow media er de et dedikeret firma der ønsker dig og din forretning vokse og blomstre. De er utrolig flinke og behagelige at snakke med og er meget iderige og kommer med gode input til videreudvikling af ens forretning. 5 stjerner er slet ikke nok! Varmeste anbefalinger
Morten Ensted Stisen
Morten Ensted StisenAdm. direktør hos Nordic Food Service
Læs mere
Det er en fornøjelse at arbejde med GrowMedia med deres høje professionalisme! Man ved man hvad man taler om og har fuldstændig styr på hvad der virker! Rigtig god vejledning og kontinuerlig indsigt i vores vækst 🙂
San Parameswaran Knudsen
San Parameswaran KnudsenEjer af San Service
Læs mere
Vores samarbejde med GrowMedia har været en meget positiv oplevelse. Vi kan mærke en tydelig fremgang i antallet af henvendelser på telefon fra virksomheder, som har fået øjnene op for vores firma San Service. Vi kan kun sende de varmeste anbefalinger til GrowMedia, som arbejder seriøst og er fantastiske til at vejlede.
Camilla Jensen
Camilla JensenEjer af CJ Marketing
Læs mere
Tak til GrowMedia for at køre nogle rigtigt gode kampagner. Jeg er taknemlig over at blive anbefalet jer. Jeg har nemlig prøvet 2 andre steder, men de kunne slet ikke skabe de samme resultater. Fedt samarbejde, og jeg glæder mig til at arbejde meget mere sammen i fremtiden.
Anne Lyhne Bessmann
Anne Lyhne BessmannEjer af Grønhund
Læs mere
Vi kan varmt anbefale Grow Media. Nikolai og Kenneth er super kompetente, hurtige, har hjertet med og vigtigst af alt skaber de gode resultater for vores virksomhed. Serviceniveauet og sparringen omkring udviklingen af vores business er også helt i top. Vi kunne ikke ønske os en bedre partner.
Zlatko Alispahic
Zlatko AlispahicCMO hos Dansk Flise Lager
Læs mere
Jeg har igennem et stykke tid samarbejdet med Grow Media omkring nogle projekter på Google Ads fronten. Det har virkelig været en stor og sand fornøjelse. Growmedia har vist sig som en god og pålidelig partner, men bestemt også som sparringspartner, og jeg vil ikke bytte dem ud med andre 🙂
Jette Kingod
Jette KingodEjer af Terapi Jette Kingod
Læs mere
Jeg aner ikke hvad jeg skulle gøre uden Growmedia. Kenneth er fantastisk. Skriver jeg søndag aften, reagere han søndag aften. Det er SÅ vigtig for mig at have tillid, og det har jeg 100% til Grow Media. Jeg har været kunde hos dem i 2 år og det er de bedste jeg har gjort for mig og mit firma. Jeg giver Grow Media 800 stjerner.

FACEBOOK GROWCASES

For os handler det om at skabe værdi

Vi kan efter flere år med gode resultater og høje budgetter fortælle, at Facebook er den bedste kanal til at nå dine forretningsmål.

Ladies-Mud-Race-Logo

Ladies Mud Race opnåede profitabel annoncering fra første dag af samarbejdet.

Ladies Mud Race case
Kvalitetsbiler-logo

Kvalitetsbilers digitale strategi sikrede vækst i et nedadgående marked.

Kvalitetsbiler Case

Ofte stillede spørgsmål

Facebook-annoncering giver mulighed for at oprette annoncer med forskellige formater, såsom billeder, videoer, karuseller og tekstbaserede annoncer. Annoncer kan målrettes mod specifikke målgrupper baseret på en række faktorer, såsom alder, køn, interesser og geografisk placering. Med Facebok annoncering kan du ramme 75% af den danske befolkning, hvor halvdelen logger på dagligt.
 
Global er der 1,8 millarder som hver dag logger ind på platformen. Med andre ord, er det verdenens største sociale medie og perfekt til at ramme din målgruppe. Læs vores guide til Facebook for virksomheder her.

Alt efter hvad du optimerer efter og hvor gode dine annoncer de er, så vil du opleve følgende:

– CPM (prisen for 1.000 visninger) mellem 15 kr. til 120 kr.

– Klik pris mellem 50 øre til 15 kr.

Det anbefales at du bruger et stort nok budget, til at dine kampagner kan nå igennem læringsfasen. Alle kampagner har ved opstart en læringsdase der varer 7 dage eller indtil du har fået 50 af dine ønskede hændelser. Hvis du eksempelvis optimerer efter køb og det koster 75 kr. at erhverve en ny kunde, så vil jeg abefale at bruge 550 kr. i dagsbudget. Det giver ugentligt et budget på 3.850 kr. og est. 51 køb.

Hvis du vælger at booste dine opslag på Facebook, så starter du forfra hver gang. Vælger du derimod at oprette en kampagne med annoncer, så samler du data ind, som løbende gør at dine annoncer klarer sig bedre og bedre. Hvis du vil vide mere omkring forskellen på at booste opslag og annoncere, kan du læse vores whitepaper her.

Rigtig mange virksomheder tjener penge på at bruge Facebook annoncering. Både til at erhverve nye kunder og gennem mersalg til allerede eksiterende. Hvor meget du kan tjene på platformen handler om hvor god du er til at ramme din målgruppe med de rigtige budskaber og tilbud, som får dem til at købe eller kontakte dig.

Alle kan lave Facebook annoncering, men man skuer hunden på hårene ved at gå i dybden og hele tiden optimere og forbedre dem. Ved du hvad det må koste at erhverve en ny kunde eller hvor i opnår de laveste CPM priser efter IOS 14.5, for slet ikke at snakke om at opsætte serverside tracking? Det kan meget hurtigt tjene sig selv hjem at betale specialister som os for at gøre arbejdet fra start, fremfor at bruge dummepenge på læring.

Du kan selvfølgelig lige opdatere Facebook når det passer dig, nå lidt bredere ud ved at promovere opslaget eller lave en spontan konkurrence. MEN mange vil få endnu mere ud af deres Facebook Strategi ved at opstille nogle kriterier du kan måle på, og en plan der skal få det til at ske. Derved sikrer man, at holde den rigtige tone og budskabet passer med virksomhedens mission/vision.

Derudover er det også en oplagt mulighed at få både Facebook- og Instagram annoncer til at spille sammen, eftersom at det foregår gennem den samme Business manager. Derudover kan du supplere med LinkedIn Annoncering og derved have en omni-channel social media strategi.

kenneth-dam

Fandt du ikke svaret du ledte efter?

Kontakt Kenneth direkte på 29914217 og få uforpligtende rådgivning.