Kampagnestrategi

kampagnestrategi

Få det bedste ud af dine kampagner

For at få klemt alt afkast ud af dine kampagner, kan du ikke bare lave dem, uden at lægge en yderligere plan for eksekvering.

Du kan hurtigt miste essensen af kampagnen, samt overblikket – især hvis ønsket er at gøre brug af omnichannel. Derfor er det altid godt med struktur på ens kampagner, så du sikrer at budskabet bliver leveret og du kan måle på den givne kampagne gennem ROAS, CPL eller andet. Derudover vil du i fremtiden kunne forbedre dine nye kampagner på baggrund af dataen fra gamle kampagnestrategier.

Læg en klar kampagnestrategi

Som det første bør du sætte dig ned og lave en tjekliste for hvad der skal være i kampagnen og hvor den skal distribueres, på baggrund af målgruppens aktiviteter.

Det handler om at skabe den rigtige opmærksomhed, som kan bruges til at skabe leads og omsætning i sidste ende.

Så hvordan får du dit budskab ud på den bedste og billigste måde? Hvordan laver du content der har en gennemgående rød tråd? Og hvad gør du for at holde overblikket gennem hele kampagneforløbet?

Hvis du giver os lidt snor, fortæller os om dine ønsker og tanker. Så kan vi hjælpe dig igang på den helt rigtige måde, så du allerede fra start har strukturen i orden og kan måle på kampagnestrategien.

kenneth-dam

Kenneth Dam

Paid Social Specialist

Jeg sidder til dagligt med flere forskellige ambitiøse virksomheder i Danmark, hvor jeg hjælper dem med at opnå deres fulde potentiale ud af deres kampagnestrategier.

kenneth@growmedia.dk

Mangler du et frisk pust?

For at kunne indsnævre os og finde ud af hvordan vi hjælper jer bedst muligt. Så lad os ringe dig op, så tager vi en uformel samtale om dine ønsker og ambitioner for en kampagnestrategi.

Pin It on Pinterest