Kampagnestrategi

kampagnestrategi

Få det bedste ud af dine kampagner

For at få klemt alt afkast ud af dine kampagner, kan du ikke bare lave dem som det passer dig.

Eftersom du hurtigt kan miste essensen af kampagnen, samt overblikket – især hvis ønsket er at gøre brug af omnichannel. Derfor er det altid godt med struktur på ens kampagner, så du sikrer at budskabet bliver leveret og du kan måle på den givne kampagne i form af ROAS eller andet. Derudover vil du i fremtiden kunne forbedre dine nye kampagner på baggrund af dataen fra gamle kampagnestrategier.

Læg en klar kampagnestrategi

Som det første bør du sætte dig ned og lave en tjekliste for hvad der skal være i kampagnen og hvor den skal distirbueres på baggrund af målgruppens aktiviteter.

Det handler om at skabe den rigtige opmærksomhed, som kan bruges til at skabe leads i sidste ende.

Så hvordan får du dit budskab ud på den bedste og billigste måde?

Hvordan laver du content der har en gennemgående råd tråd heletiden?

Og hvad gør du får at holde overblikket gennem hele kampagne forløbet?

Hvis du giver os lidt snor, fortæller os om dine ønsker og tanker. Så kan vi hjælpe dig igang på den helt rigtige måde, så du allerede fra start har strukturen i orden og kan måle på alle kampagner og gøre det endnu bedre når den næste kampagne skal distribueres.

kenneth-dam

Kenneth Dam

Partner & Social Specialist

Har du brug for hjælp? Så vil jeg meget gerne tage et uforpligtende møde, hvor vi sammen ser på jeres muligheder. Et frisk pust, er ofte det eneste som mangler.

Vi sidder klar til at hjælpe dig!

For at kunne indsnævre os og finde ud af hvordan vi hjælper jer bedst muligt. Så lad os ringe dig op, så tager vi en uformel samtale om jeres ønsker og ambitioner. Dertil sidder vi klar til at lytte og udfolde vores nytænkende hjerner indenfor jeres branche.

Pin It on Pinterest